Про кафедру
Колектив кафедри менеджменту налічує дев’ятнадцять науково-педагогічних працівників, серед яких – чотири доктори наук, професори; дванадцять кандидатів наук, доценти та троє викладачів.
Науково-педагогічні працівники активно інтегруються у міжнародний освітньо-науковий простір, проходячи стажування у провідних університетах світу, зокрема Університеті штату Пенсильванія, Університеті Пурдю, Університеті штату Огайо, Університеті штату Колорадо (США), Університеті імені Мартіна Лютера Галлє-Віттенберг (ФРН), Лондонському університеті (Велика Британія), Академії ім. Якуба з Парадижу у Гожуві-Великопольському (Республіка Польща), Мазовецькому державному університеті в місті Плоцьк (Республіка Польща).
До реалізації освітніх програм кафедри залучаються зарубіжні науковці та практики, серед яких — професори Дж. Данн і Л. Мур (Університет штату Пенсильванія, США), Дж. Олійник і Е. Сейдл (Університет штату Колорадо, США), Дж. Юл (Університет Пурдю, США) та інші. Така міжнародна співпраця сприяє підвищенню якості освітнього процесу та наближенню змісту навчання до світових стандартів менеджменту.
На кафедрі функціонує навчально-наукова лабораторія «Менеджменту та логістики», діяльність якої спрямована на надання консультаційної, методичної та дослідницької підтримки підприємствам у сфері вдосконалення управлінських, логістичних і виробничих процесів.
Студенти під науковим керівництвом викладачів активно беруть участь у Всеукраїнських студентських олімпіадах, конкурсах наукових робіт та проєктів, здобуваючи призові місця та підтверджуючи високий рівень професійної підготовки.
Здобувачі успішно захищають бакалаврські та магістерські роботи безпосередньо на виробництві, у тому числі іноземною мовою, із використанням сучасних інструментів економіко-математичного моделювання. У навчальному процесі широко застосовуються мультимедійні технології, інтерактивні методи та цифрові платформи навчання.
Подальший розвиток кафедри спрямований на:
- поглиблення партнерських зв’язків із підприємствами – базами практичної підготовки здобувачів освіти;
- активізацію науково-методичної діяльності викладачів, зокрема підготовку підручників і навчальних посібників;
- удосконалення методичного забезпечення самостійної роботи студентів;
- розвиток цифрових компетентностей здобувачів шляхом ширшого впровадження прикладних програмних продуктів у навчальний процес та розширення матеріально-технічної бази.