+38 (04744) 3-33-04
Меню

Візит колективу кафедри менеджменту Уманського національного університету на ПрАТ "Лебединський насіннєвий завод"

    Усвідомлюючи важливість партнерства між освітою та бізнесом як основи для формування конкурентоспроможних і підготовлених до викликів сучасного ринку фахівців, колектив кафедри менеджменту Уманського національного університету відвідав ПрАТ "Лебединський насіннєвий завод".

    ПрАТ "Лебединський насіннєвий завод" є структурною частиною LNZ Group – що працює в Україні як вертикально-інтегрований агропромисловий холдинг, який спеціалізується на торгівлі посівним матеріалом та засобами захисту рослин, вирощуванні зернових та технічних культур, тваринництві і зернотрейдерській діяльності. Утворений на базі Лебединського насіннєвого заводу.

    Компанія розвиває агровиробництво, насінництво та дистриб’юцію. Обробляє понад 100 тис. га землі та має понад 3,5 тис. працівників у сезон. До складу LNZ Group входять понад 85 агрофірми, а також спеціалізований завод по виробництву кукурудзи, багатофункціональний завод по виробництву насіння пшениці, ячменю, гороху, сої, соняшнику, льону, спельти, 2 елеватори в Черкаській та Сумській областях, 10 логістичних центрів та власний митний склад.

    Під час поїздки учасники ознайомилися з усіма етапами виробничого процесу  –  від приймання сировини до пакування готової продукції. Окрему увагу було приділено питанням логістики, управління персоналом, цифровізації процесів та корпоративної культури підприємства.

    Для науково-педагогічного колективу кафедри менеджменту Уманського національного університету така поїздка стала джерелом нових ідей для оновлення навчальних програм, зокрема з аграрного менеджменту, операційного управління та інноваційних технологій у сільському господарстві. Безпосередній діалог із фахівцями ЛНЗ дозволив краще зрозуміти реальні виклики бізнесу та інтегрувати ці знання у навчальний процес.

    Крім того, відвідування успішного агропідприємства стало поштовхом до професійного саморозвитку, набуття практичного досвіду  та мотивувало викладачів до активнішого впровадження практикоорієнтованого підходу в освітню діяльність.