+38 (04744) 3-33-04
Меню

ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЯКОСТІ У LNZ GROUP

 

Часто в конкурентній боротьбі перемагає не той,

хто продає дешевше, а той, хто постачає на ринок більш якісні товари.

 

Запорукою успішного навчання є поєднання теоретичних знань та практичного досвіду. Саме з цією метою, доцентом кафедри менеджменту, Наталією ВЕРНЮК, організовано та проведено заняття з дисципліни «Операційний менеджмент» зі студентами 31-м та 11к-м груп, які навчаються за ОП «Менеджмент» ОР бакалавр на тему «Система управління якістю операційної діяльності» за участю директора ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» Анатолія ТКАЧЕНКА.

LNZ Group – український вертикально-інтегрований агропромисловий холдинг, що спеціалізується на торгівлі посівним матеріалом та засобами захисту рослин, вирощуванні зернових та технічних культур, тваринництві і зернотрейдерській діяльності. Утворений на базі Лебединського насіннєвого заводу.

Компанія розвиває агровиробництво, насінництво та дистриб’юцію. Обробляє 83 тис. га землі та має понад 3 тис. працівників у сезон. До складу LNZ Group входять 47 агрофірм, а також спеціалізований завод по виробництву кукурудзи, багатофункціональний завод по виробництву насіння пшениці, ячменю, гороху, сої, соняшнику, льону, спельти, два елеватори в Черкаській та Сумській областях, 5 логістичних центрів та власний митний склад.

Анатолій ТКАЧЕНКО зазначає, що основний принцип роботи ПрАТ «Лебединський насіннєвий завод» – чітке дотримання технологій та стандартів якості замовника від посіву до упаковки. Багаторічний досвід виробництва насіння та сучасне технологічне обладнання є запорукою виробництва насіння найвищої якості. Компанія входить в TOP-5 українських насіннєвих заводів з виробництва кукурудзи та є лідером з якості виробленого насіння.

Пожвавлений інтерес у студентів викликала чітка позиція Анатолія ТКАЧЕНКА щодо Членства України у Світовій організації торгівлі, адже це відкриває кордони і зарубіжна високоякісна продукція надходить на вітчизняний ринок, що може призвести до втрат ринкових позицій національного виробника. У зв’язку з цим, життєво необхідним є підвищення конкурентоспроможності вітчизняної продукції та отримання відповідних сертифікатів систем якості, що дозволило б не тільки відстояти свої позиції на власному ринку, але й вийти на світовий ринок. Саме такі завдання ставить і успішно виконує LNZ Group.

                                             Наталія ВЕРНЮК, доцент кафедри менеджменту