В нинішніх умовах розвитку бізнесу логістична концепція менеджменту стала визначати загальну стратегію і тактику конкурентоспроможності підприємства на внутрішньому і зовнішньому ринку. Необхідність підвищення якості кулінарної продукції та готельних послуг призвела до того, що заклади готельно-ресторанного господарства вимушені підвищувати рівень обслуговування споживачів. В таких умовах вивчення основ логістики готельно-ресторанної індустрії дозволяє готувати кваліфікованих фахівців, обізнаних із сучасними підходами високоефективного управління готельно-ресторанним бізнесом.
Саме тому 2 грудня 2016 року за участю студентів, що навчаються за напрямом підготовки 6.140101 “Готельно-ресторанна справа”, а також викладачів кафедри менеджменту було проведено чергове засідання дискусійного клубу, присвячене обговоренню особливостей та сучасних проблем логістики в готельно-ресторанному обслуговуваанні.
Студенти презентували власний креативний погляд на специфіку застосування логістичної концепції організації обслуговування клієнтів підприємств готельно-ресторванної сфери.
Особливий інтерес викликали виступи студенток 42 гр групи Віолетти Кулібаби «Логістика кейтерингового обслуговування» та Юлії Ящук «Особливості логістичної діяльності доставки готової продукції закладами харчування».
Цікаві результати досліджень запропонували також Вероніка Максюта (Транспортна логістика у готельно-ресторанному бізнесі), Ірина Олійниченко (Вибір постачальника), Анастасія Огородник (Закупівельна логістика), Юлія Гапоненко (Збутова логістика) та Ольга Кузьменко (Логістичний менеджмент підприємств готельно-ресторанної індустрії).
Чергове засідання дискусійного клубу засвідчило, що студенти 4 курсу є досить кваліфікованими фахівцями, мають ґрунтовні знання з логістики готельно-ресторанного обслуговування, вміють презентувати власну позицію та вирішувати проблемні питання, а це, безумовно, сприятиме їх успішності у майбутньому.