Креативне заняття "Мозаїка міжнародного менеджменту"
Умови функціонування в сучасному бізнес-середовищі вимагають досконалого володіння комп’ютерними технологіями, іноземною мовою, швидкого вирішення стратегічних і тактичних завдань. Функціональні обов’язки, покладені на менеджерів, що працюють із зарубіжними партнерами, є надзвичайно великими. Менеджер зовнішньоекономічної діяльності, для успішного ведення ділових переговорів, повинен мати не лише управлінські навички, а й орієнтуватися у багатьох аспектах сфери міжнародних відносин, знаходити шляхи виходу на перспективні зовнішні ринки та підтримувати довгострокові відносини з зарубіжними компаніями. Саме тому 19 квітня 2016 р. на кафедрі менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та логістики було проведено креативне заняття «Мозаїка міжнародного менеджменту», яке було приурочено святкуванню 40-річчя заснування економічного факультету. У занятті взяли участь студенти 31-з групи та магістр спеціальності «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» Лілія Швець.
Студенти створили дві команди: «Кадри» (капітан – Вадим Озаринський) та «Lazy Team» (капітан – Дмитро Довбуш), які змагалися у знаннях особливостей менеджменту та національних стереотипів менеджерів Японії, Німеччини та Швейцарії. Учасники обох команд у жвавій дискусії відгадували логотипи іноземних компаній та їх гасла, вирішували конкретні практичні завдання із використанням кейс-методу. А наостанок відбувся конкурс капітанів. Оцінювання здійснювалось журі у складі викладачів кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності та логістики за «накопичувальною системою».
На занятті панувала дружня атмосфера та здорова конкуренція. Майбутні менеджери зовнішньоекономічної діяльності показали, наскільки вони володіють інформацією про діловий світ, можуть вирішувати виробничі питання та готові до співробітництва з бізнес-партнерами із інших країн.