Гостьова лекція на тему: «Аналіз та управління портфелем брендів»
26 листопада 2024 р. Альона Джагарян, бренд-менеджер компанії L'Oréal Paris, провела онлайн-лекцію для викладачів кафедри менеджменту та здобувачів вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент» на тему «Аналіз та управління портфелем брендів».
Зараз Альона курує напрям догляду за шкірою в L'Oréal Paris, працюючи з такими відомими брендами, як Elseve, Botanicals та Magic Shampoo. Свою кар'єру вона розпочала ще під час навчання, а сьогодні є експерткою в галузі бренд-менеджменту.
У форматі інтерактивної лекції Альона поділилася власними підходами до аналізу та формування портфеля брендів, а також розкрила тонкощі управління ним. Вона підкреслила, що сучасне створення бренду виходить за межі класичних підходів і вимагає більш комплексного підходу.
Лекція була надзвичайно цікавою та інформативною! Величезна подяка Альоні Джагарян за натхнення та корисні знання. Бажаємо подальших успіхів і реалізації найамбітніших ідей!