Німецько-український досвід співпраці викладачів кафедри менеджменту
Проект «Німецько-український агрополітичний діалог» (АПД) діє в Україні з 2006 року. Ним передбачена підтримка в питаннях розвитку сталого сільського господарства, ефективної переробної промисловості та підвищення міжнародної конкурентоспроможності аграрних виробників відповідно до принципів ринкової та регуляторної політик та з урахуванням потенціалу розвитку, який виникає в рамках Угоди про Асоціацією між ЄС та Україною.
З 5 по 9 липня 2021 року АПД за підтримки Науково-методичного центру ВФПО, проводило щорічну Літню школу з аграрної політики для викладачів закладів вищої освіти. Цього року школа була присвячена підходам аграрної політики до сільського розвитку та її відображенню в рамках аграрної освіти. Серед 24 учасників школи, які представляли 13 закладів вищої освіти України, були і представники УНУС: Інна Новак, Марина Гоменюк, Леся Барабаш, Юлія Улянич та Ірина Кравець.
До участі у заході були запрошені експерти зі сфери науки, бізнесу, державного управління та громадянського суспільства: Фолькер Зассе (керівник АПД), Франк Мюллер (аграрний аташе Посольства Німеччини в Україні), Катя Делльс (BVVG), Р. Муді (проєкт АТУ), Олександр Перехожук (IAMO), проф. др. Гаральд фон Вітцке (Берлінський університет ім. Гумбольдтів), Др. Райнер Лангош (Вища школа Нойбранденбург), М. Богонос (Об’єднаний дослідницький центр Європейської Комісії (JRC), Ігор Абрам'юк (Всеукраїнська асоціація громад), Ольгою Ходаківською (Національний науковий центр «Інститут аграрної економіки»), Павло Коваль (ВГО «Українська аграрна конфедерація»).
Значна увага спікерів та учасників була приділена методичним підходам до формування програмних результатів навчання та компетентностей дисциплін з аграрної політики в університетах.
Отриманий досвід щодо здійснення аграрної політики в ЄС та можливості його запровадження в Україні викладачі кафедри менеджменту будуть застосовувати при викладанні фахових дисциплін освітньої програми 073 «Менеджмент».
Марина Гоменюк, доцент кафедри менеджменту